Invisible Ghost

To była sekunda
Miałem złamane serce, a Ty to wykorzystałaś
Wiedziałaś, że przyjdę
Zanim odszedłem od niej
Bo taki był plan
Dawałaś mi, co chciałem
Ale nigdy nie dasz mi tego czego potrzebuję najbardziej

Jak mogłem kłamać Ci prosto w oczy?
Mówiąc, że kocham Cię
I jesteś tą jedną jedyną dla mnie
A Ty uwierzyłaś w moje piękne słówka
Jak mogłem kłamać Ci prosto w oczy?
Mówiąc, że kocham Cię
Byłem przy Tobie, jak niewidzialny duch
Sprawiłaś, że czułem się, jak niewidzialny duch 
Kiedy byłem obok Ciebie i mówiłem Ci
Te wszystkie piękne słówka, bez wartości

I tak cokolwiek, co powiem teraz (tu)
Nie zmieni tego co spieprzyłem (tam)
Bo czasu nie damy rady cofnąć
Mówiłem "kochanie", ale czy miałem to na myśli?
Śpiewałem Ci słodkie melodie
Ale czy myślałem wtedy o Tobie?
Pisałem dla Ciebie, ale czy to było szczere?

Jak mogłem kłamać Ci prosto w oczy?
Mówiąc, że kocham Cię
I jesteś tą jedną jedyną dla mnie
A Ty uwierzyłaś w moje piękne słówka
Jak mogłem kłamać Ci prosto w oczy?
Mówiąc, że kocham Cię
Byłem przy Tobie, jak niewidzialny duch
Sprawiłaś, że czułem się, jak niewidzialny duch
Kiedy byłem obok Ciebie i mówiłem Ci
Te wszystkie piękne słówka, bez wartości

Będąc z Tobą zrozumiałem swój błąd
Jak mogłem zostawić mojego anioła
I szukać pocieszenia w Twoich ramionach?
Zmieniłem wszystko w swoim życiu
Ale dałbym więcej, by teraz to odzyskać
Jak mogłem stać się niewidzialnym duchem dla Ciebie
Skoro dla niej byłem przeznaczeniem
Ona chciała mi dać to, czego potrzebuję najbardziej 
A ja uciekłem do Ciebie

Jak mogłem kłamać Ci prosto w oczy?
Mówiąc, że kocham Cię
I jesteś tą jedną jedyną dla mnie
A Ty uwierzyłaś w moje piękne słówka
Jak mogłem kłamać Ci prosto w oczy?
Mówiąc, że kocham Cię
Byłem przy Tobie, jak niewidzialny duch
Sprawiłaś, że czułem się, jak niewidzialny duch
Kiedy byłem obok Ciebie i mówiłem Ci
Te wszystkie piękne słówka, bez wartości

Przepraszam Ciebie, że to skończyło się tak (teraz)
Przepraszam dziewczynę, którą opuściłem (wtedy)
Przepraszam za siebie i swoje decyzje
Ale stałem się niewidzialnym duchem
I muszę odpokutować

_________________________________________________

Tekst piosenki napisany przez imTheAleksandra, na potrzeby fanfiction na wattpadzie - 'Perfect Relationship on Instagram'.
NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE
©imTheAleksandra

Komentarze

Popularne posty